НОВАТА МОБИЛНА МРЕЖА НА ТРУД И 24 ЧАСА

Ало, Да! ПРОМОЦИЯ

ВЪПРОС: Какво трябва да направя, за да се възползвам от промоцията?
ОТГОВОР: За да получите бонусите от безплатни минути и SMS в мрежата на Ало, Да! е необходимо да активирате картата си в промоционалния период – 01.06.2010 – 30.11.2010 г. За да говорите за една стотинка на минута в Ало, Да!, трябва да презаредите картата си за разговори с ваучер от 8 или повече лева в промоционалния период – 01.06.2010 – 30.11.2010 г.

ВЪПРОС: Колко време ще използвам промоционалната цена?
ОТГОВОР: Промоционалната цена от 0.01 лв./мин. в мрежата на Ало, Да! е валидна 30 дни след презареждането с ваучер от 8 или повече лева. Промоционалната цена от 0.05 лв./мин. в мрежата на Ало, Да! е валидна 30 дни след презареждането с ваучер от 4 лева. Приоритет има по-ниската цена. Ако заредите ваучер от 4 лв. преди да е изтекъл периодът на промоционалната цена от 0.01 лв./мин., то вие ще продължите да ползвате по-ниската цена до края на нейната валидност. След като тя изтече, ще ползвате новата промоционална цена от 0.05 лв./мин. в мрежата на Ало, Да! докато изтече 30 дневният период от зареждането с 4 лв.
Пример: На 05.06.2010 г. зареждате с 8 лв. Валидността на цената от 0.01 лв./мин в мрежата на Ало, Да! е до 05.07.2010 г. На 20.06.2010 г. зареждате ваучер на стойност 4 лв. В резултат до 05.07.2010 г. ползвате цената от 0.01 лв./мин в мрежата на Ало, Да!, а след това до 20.07.2010 г. ползвате цената от 0.05 лв./мин в мрежата на Ало, Да!

ВЪПРОС: Мога да се възползвам от промоцията повече от веднъж?
ОТГОВОР: Да, имате право на неограничен брой участия в промоцията в рамките на нейния период. След всяко презареждане от 4, 8 или повече лева започва нов период от 30 дни, по време на който важи съответната промоционална цена (когато има засичане на периоди на промоционални цени се прилага правилото за приоритет, описано в предишната точка).

ВЪПРОС: Ще говоря ли на промоционалната цена от 0.01 лв./мин. в мрежата на Ало, Да!, ако заредя 2 ваучера от 4 лв. един след друг?
ОТГОВОР: Не, цената от 0.01 лв./мин. в мрежата на Ало, Да! се активира единствено след презареждане, направено с ваучер от 8 или повече лева. След презареждане на стойност 4 лв. е в сила цената от 0.05 лв./мин в мрежата на Ало, Да!.

ВЪПРОС: До кога мога да се възползвам от промоцията?
ОТГОВОР: Промоцията е валидна в периода от 01.06.2010 г. до 30.11.2010 г.

ВЪПРОС: След като презаредя, веднага ли се активира промоционалната цена?
ОТГОВОР: Промоционалната цена се активира до 30 мин. след презареждането. Ще получите SMS с потвърждение.

ВЪПРОС: За кои клиенти важи промоцията?
ОТГОВОР: Промоцията важи за всички клиенти на NEWS mobile и Ало, Да!.

ВЪПРОС: На какви цени ще говоря, след като изтече периодът от 30 дни след презареждането?
ОТГОВОР: След изтичане на периода от 30 дни, цените за разговори и SMS са следните:

ВЪПРОС: Каква е цената за SMS по време на 30-дневната промоция?
ОТГОВОР: Цените за SMS са следните:

КАК ДА ЗАПОЧНА – първи стъпки

ВЪПРОС: Какво е Ало, Да!?
ОТГОВОР: Ало, Да! e нова предплатена мобилна услуга на Вестникарска група България (ВГБ), издател на вестници “24 часа” и “Труд”. Клиентите могат да осъществяват обаждания в страната и в чужбина, а също и да четат през телефона си напълно безплатно, най-актуалните новини от електронните издания на вестници Труд и 24 часа през информационен мобилен портал.

ВЪПРОС: Какво съдържа стартовият пакет за предплатената услуга Ало, Да!?
ОТГОВОР: SIM карта с 5 лв. първоначално време за разговори и услуги, включено в картата, PIN и PUK кодове*, изписани на гърба на SIM картата, Указания за ползване, Ценова листа

ВЪПРОС: Как се активира SIM картата на Ало, Да!?
ОТГОВОР: Активирането на картата е лесно и бързо.

  1. Поставете SIM картата в мобилния си телефон така, както е показано в неговото ръководство
  2. Включете телефона и въведете четирицифрения PIN код 0000
  3. Натиснете ОК и изчакайте докато се появи индикация за връзка с мобилната мрежа
  4. Наберете безплатен номер 4545, за да активирате своята карта
  5. този момент вашата карта е активна и разполагате с първоначална сума от 5 лв. за разговори

ВЪПРОС: Как да науча номера си?
ОТГОВОР: За да научите вашия мобилен номер, наберете безплатно номер 444 от мобилния си телефон и следвайте гласовите инструкции

ВЪПРОС: Какви ползи предлага Ало, Да! за мен?
ОТГОВОР: С картата Ало, Да! говорите на една цена, изключително изгодно към всички фиксирани и мобилни мрежи в страната. Освен това можете да четете безплатно през мобилния си телефон електронните издания на Труд и 24 часа. Без договор и абонаментни такси!

ВЪПРОС: Къде мога да закупя предплатен пакет на Ало, Да!?
ОТГОВОР: Пакетите на Ало, Да! се продават в павилионите на РЕП, в цялата страна.

ВЪПРОС: Плащам ли месечен абонамент и обвързва ли ме с договор картата Ало, Да!?
ОТГОВОР: Ало, Да! e предплатена услуга, при която не се изисква подписване на договор, както и не се налага заплащане на месечна абонаментна такса. С нея говорите точно толкова колкото сте предплатили!

КАК ДА ЗАРЕДЯ ВРЕМЕ ЗА РАЗГОВОРИ

ВЪПРОС: Как да презаредя време за разговори?
ОТГОВОР: Презареждането на вашия кредит е лесно и удобно. Купете си карта за презареждане Ало, Да! (ваучер). На гърба й, след като отстраните защитното покритие, ще намерите уникален 12-цифров код. Наберете от клавиатурата на мобилния си телефон *144#, след което, без да оставяте разстояние, кода от полето за изтриване, последвано от символ # и натиснете бутона за набиране. При успешно зареждане ще получите потвърждение на екрана на мобилния си телефон.

ВЪПРОС: Как ще разбера, че заредената от мен сума е добавена към наличната ми сума за разговори?
ОТГОВОР: При успешно зареждане ще получите потвърждение на екрана на мобилния си телефон. Това съобщение е безплатно и изчезва, когато натиснете произволен бутон и по този начин не заема от паметта на SIM картата. При условие, че зареждането е неуспешно, ще бъдете информирани за причината с един от следните текстове:

ВЪПРОС: Ще ме информирате ли ако сумата по сметка ми намалее?
ОТГОВОР: Всеки път, когато балансът по сметката ви намалее, ще получавате напомнящо съобщение, за да презаредите картата си.

ВЪПРОС: Мога ли да заредя картата си Ало, Да! с други ваучери?
ОТГОВОР: Времето за разговори на вашата Ало, Да! карта може да бъде подновявано само с карта за разговори Ало, Да! на стойност 4 лв. или 8 лв.

ВЪПРОС: Как да проверя наличния кредит (време за разговори) в картата?
ОТГОВОР: Можете да проверите наличността по вашата сметка по всяко време, абсолютно безплатно, като наберете *140# и натиснете бутона за набиране или като се обадите безплатно от мобилния си телефон на номер 444 и следвате гласовите инструкции. Ако желаете след всяко обаждане да получавате безплатно информация за наличността по вашата карта, изберете *142# и натиснете бутона за набиране. Така услугата се активира и всеки път, след вашето обаждане, на дисплея на мобилния ви телефон ще се изписва автоматична информация за оставащата ви сума за разговори. За да деактивирате тази услуга, изберете #142# и натиснете бутона за набиране.

ВЪПРОС: Какъв е периодът на активност на SIM картата, ако не съм презареждал? Колко време е валиден кредитът ми (времето за разговори)?
ОТГОВОР: Първоначалният период на активност е 12 месеца от момента на нейното активиране. Всеки път, когато я презареждате с карти за разговори на стойност 4 лв. или 8 лв., нейният период на активност се удължава с 12 месеца. Ако не презаредите вашата карта в продължение на 12 месеца от нейното активиране или последно презареждане, то през следващия 13-ти месец ще можете само да получавате обаждания и кратки съобщения. Въпреки изтеклия период на активност, разполагате с още един месец, за да презаредите предплатената си карта. Ако обаче и през този един месец не подновите времето си за разговори, мобилният ви номер автоматично се деактивира и неизразходваната сума за разговори не може да бъде възстановена.

КАКВИ УСЛУГИ МОГА ДА ПОЛЗВАМ

ВЪПРОС: Какви услуги мога да ползвам с картата на Ало, Да!?
ОТГОВОР:

ВЪПРОС: Мога ли да ползвам картата си в чужбина?
ОТГОВОР: Да, чрез услугата Роуминг можете да ползвате мобилния си телефон когато пътувате извън България, в мрежата на повече от 400 роуминг партньора в над 160 страни. Услугата е автоматично активирана на вашата Ало, Да! карта. За да я деактивирате, изпратете безплатен SMS с текст Stop на номер 1552. Ако решите да я активирате повторно, изпратете безплатен SMS с текст Start на номер 1552.

ВЪПРОС: Какво е Ало, Да! мобилен портал?
ОТГОВОР: С вашата Ало, Да! карта имате безплатен достъп от мобилния си телефон до мобилен портал, в който можете да четете, напълно безплатно, най-актуалните новини от рубриките на електронните издания на вестник Труд и вестник 24 часа. Във всеки от тях ще откриете различни рубрики: новини, спорт, шоу, бизнес, забавление, здраве, времето... Изберете заглавие и ще се отвори пълният текст, както и снимките към него (ако има такива към материала).

ВЪПРОС: Какво да направя, за да чета през мобилния си телефон електронните издания на вестник Труд и вестник 24 часа?
ОТГОВОР: За да влезете в безплатния мобилен портал на Ало, Да! е необходимо да притежавате мобилен телефон, който да поддържа GPRS, както и да разполагате с минимална сума за разговори по вашата карта от 0,30 лв. Ако сте запазили автоматичните настройки за ползване на мобилен интернет, които получавате с активирането на SIM картата, вие имате достъп до Интернет през мобилния си телефон. По този начин, при влизане в Интернет от вашия телефон, автоматично ще се зареди мобилната страница на Ало, Да!.

ВЪПРОС: До кога мога да чета електронните издания на Труд и 24 часа безплатно?
ОТГОВОР:
Можете да четете безплатно новините на вестник Труд и вестник 24 часа през мобилния си телефон винаги, когато вашата Ало, Да! карта е в активен период, т.е. остават по-малко от 12 месеца от последното й презареждане с нова сума за разговори. Aло да! не намалява сумата по вашата сметка.

ВЪПРОС: Мога ли да ползвам мобилен интернет с картата на Ало, Да! и безплатен ли е?
ОТГОВОР: С картата на Ало, Да! имате активирана услугата мобилен интернет. Важно е да знаете, че безплатен е достъпа до мобилният портал на Ало, Да!, трафикът извън него се заплаща.

ВЪПРОС: Как мога да получа настройки за WAP?
ОТГОВОР: След активиране на SIM картата ще получите автоматичен SMS с настройки за ползване на Мобилен интернет през GPRS. За да приемете и запазите настройките, натиснете бутон за потвърждение. Ако първоначално не сте запазили настройките, които сме ви изпратили, можете по всяко време да ги получите отново, като изпратите SMS с текст news на номер 1010.

ВЪПРОС: Мога ли да чета портала на Ало, Да! когато съм в чужбина?
ОТГОВОР: Услугата Мобилен интернет не се предлага в роуминг, съответно не можете да четете вестник 24 часа и вестник Труд, когато сте извън България.

ДРУГО

ВЪПРОС: Как да възстановя PUK кодовете си, ако съм ги загубил?
ОТГОВОР: В случай, че изгубите вашия PUK код, се свържете със служител от Центъра за обслужване на клиенти на Ало, Да! на номер 444.

ВЪПРОС: Какво да правя при кражба/загуба на картата ми Ало, Да!?
ОТГОВОР: Загубена или открадната карта, не се възстановява. За да продължите да ползвате услугите на Ало, Да!, е необходимо да закупите нова Ало, Да! SIM карта с нов телефонен номер. Неизразходваната сума, както и активните настройки по старата Ало, Да! SIM карта не се прехвърлят върху новата Ало, Да! SIM карта.

ВЪПРОС: Какво да правя ако карта ми Ало, Да! е дефектирала?
ОТГОВОР: За да разберете как да подмените своята карта се свържете със служител от Центъра за обслужване на клиенти на Ало, Да! на номер 444.

ВЪПРОС: Какво покритие има мобилната мрежа на Ало, Да!?
ОТГОВОР: Мобилната услуга се предоставя чрез мрежата на Мобилтел ЕАД и е с 99.9% покритие на населението на България.

ВЪПРОС: Как мога да се свържа с Центъра за обслужване на клиенти?
ОТГОВОР: Наберете директно от мобилния си телефон номер 444 или от друг номер на БТК, Глобул, Вивател или М-Тел +359 98 8644444. За да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти, когато сте в чужбина, наберете +359 88 137 от мобилния си телефон. Това обаждане в рамките на ЕС е безплатно.

ВЪПРОС: Безплатно ли е обаждането до центъра за обслужване на клиенти?
ОТГОВОР: Автоматичното меню на телефон 444 е безплатно за клиенти на Ало, Да!; заплаща се свързването със служител от Центъра за обслужване на клиенти - 0,09 лв. с ДДС за разговор.


© Ало, Да!     2010   Всички права запазени.
Правила за ползване | Контакти